•អំពីឯកទេស
ឯកទេសទីផ្សារ គឺជាឯកទេសមួយ ដែលមានសារៈប្រយោជន៍បំផុតសម្រាប់និស្សិតនៅក្នុងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ក៏ដូចជានិស្សិតនៅក្នុងពិភពលោកដែរក្នុង ការជួយដល់ការពង្រឹង និងការអភិវឌ្ឍអាជីវកម្មតាម ស្ថាប័ននានា។ ការសិក្សាផ្តោតទៅលើការស្វែងរកនូវ តម្រូវការរបស់អតិថិជន ការប្រមូលព័ត៌មាន ការវិភាគ ព័ត៌មាន ដើម្បីឈានដល់ការសម្រេចក្នុងការបង្កើត សេវាកម្ម និងផលិតផល។ ហើយការសិក្សាអំពីការធ្វើ គម្រោង វិធីសាស្ត្របង្កើត ឬជ្រើសរើសផលិតផល យុទ្ធ សាស្ត្រកំណត់តម្លៃ វិធីសាស្ត្រជ្រើសរើសទីតាំងអាជីវកម្ម និងវិធីសាស្ត្របង្កើនយុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជ កម្ម ដើម្បីអភិវឌ្ឍស្ថាប័ន និងជំរុញការលក់ប្រកបដោយ ប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។ ឯកទេសនេះ គឺជាជម្រើសដ៏ល្អ សម្រាប់និស្សិត ដែលមានបំណងចង់ក្លាយជានាយកគ្រប់គ្រងទីផ្សារ និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ ឬទំនាក់ទំនងអន្តរជាតិក្នុងក្រុមហ៊ុន អង្គការ ឬស្ថាប័នរដ្ឋ ប្រកប ដោយសមត្ថភាពវិជ្ជាជីវៈខ្ពស់។
•កម្មវិធីសិក្សា
ត្រូវ បានរៀបចំឡើងយ៉ាងសម្រិត សម្រាំង ស្របតាមស្តង់ដារអន្តរជាតិ ដែលឆ្លើយតបទៅ នឹងតម្រូវការទីផ្សារការងារក្នុងស្រុក ក្នុងតំបន់ និងអន្តរជាតិ ដោយសង្កត់ធ្ងន់លើជំនាញឯកទេសវិជ្ជាជីវៈខាង ផ្នែកទីផ្សារ តាមរយៈការសិក្សានូវមុខវិជ្ជាស្នូលសំខាន់ ចាំបាច់រួមមាន មូលដ្ឋានគ្រឹះទីផ្សារ យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ យុទ្ធសាស្ត្រការលក់ បណ្តាញទំនាក់ទំនងទីផ្សារ ទីផ្សារ គោលដៅ ប្រភេទទីផ្សារ ការកំណត់អតិថិជនគោលដៅ ឥរិយាបថអតិថិជន ក្រមសីលធម៌ពាណិជ្ជកម្ម សហគ្រិនភាព និងភាពជាអ្នកដឹកនាំ។ គ្រប់មុខវិជ្ជាទាំងអស់ ត្រូវបានសិក្សាជាមួយសៀវភៅគោលដែលបោះពុម្ពថ្មីៗ។
•លទ្ធផលនៃការសិក្សា
បន្ទាប់ពីបញ្ចប់ការសិក្សាលើឯក ទេសនេះ និស្សិតនឹងអាចកំណត់អត្តសញ្ញាណ ទ្រឹស្តីស្នូល និង តួនាទី នៃទីផ្សារក្នុងអាជីវកម្ម និងសង្គម
-ទទួលបានចំណេះ ដឹងផ្នែកសង្គម ច្បាប់ វិជ្ជាជីវៈនិងបច្ចេកទេសស្តីពីការធ្វើការ សេចក្តីសម្រេចក្នុងទីផ្សារ
-អភិវឌ្ឍយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារ ដោយ ឈរលើមូលដ្ឋាន ផលិតផល តម្លៃ ទីកន្លែង និងគោលបំណង នៃការផ្សព្វផ្សាយ បង្កើតផែនការសម្រាប់ ទំនាក់ទំនងទីផ្សារ ដោយបញ្ចូល នូវយុទ្ធសាស្រ្តផ្សព្វផ្សាយ និងវិធានការប្រកប ដោយប្រសិទ្ធភាព
-មានសមត្ថភាពក្នុង ការសរសេរផែនការ ការលក់ប្រកបដោយ ជំនាញវិជ្ជាជីវៈ តាមរយៈការបង្ហាញ ដោយផ្ទាល់មាត់
-បង្កើតយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារដែលបានបញ្ចូល កត្តាចិត្តសាស្រ្ត និងសង្គមដែលមានឥទ្ធិពលលើអ្នកប្រើប្រាស់ ប្រមូលដំណើរការ និងវិភាគទិន្នន័យ អ្នកប្រើប្រាស់ ដើម្បីធ្វើ ការសម្រេចចិត្តទីផ្សារ
-វិភាគបញ្ហាទីផ្សារនិងផ្តល់នូវដំណោះ ស្រាយជាមូលដ្ឋានលើការត្រួតពិនិត្យ ព័ត៌មានទីផ្សារ
-មានជំនាញភាសាអង់គ្លេស និងជំនាញកុំព្យូទ័រមូលដ្ឋាន
-ទទួលបានចំណេះដឹងពីរបៀបនៃការស្រាវជ្រាវតាមបែបគុណវិស័យ និងបរិមាណវិស័យ
-យកចំណេះដឹងនិងជំនាញទៅអនុវត្ត ក្នុងពិភពការងារតាមរយៈការហ្វឹកហាត់ការ ងារ។
ឱកាសការងារ៖បន្ទាប់ពីបញ្ចប់ការសិក្សាលើឯកទេសនេះនិស្សិតអាចក្លាយខ្លួនជា៖ |
•នាយកផ្នែកផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម •នាយកគ្រប់គ្រងកិច្ចការអតិថិជន •នាយកផ្នែកលក់ •អ្នកស្រាវជ្រាវទីផ្សារ •អ្នកតំណាងផលិតផល ។ល។ |
កម្មវិធីសិក្សា(សិក្សារយៈពេល ៤ឆ្នាំ) |
|||
ឆ្នាំសិក្សាមូលដ្ឋាន | |||
ឆមាសទី១ Core English 1A Writing Skills Principles of Economics Introduction to Sociology Khmer Studies |
ក្រេឌីត 3 3 3 3 3 |
ឆមាសទី២ Core English 1B Introduction to Environment Public Administration Principles of Accounting 1 Principles of Management |
ក្រេឌីត 3 3 3 3 3 |
ឆ្នាំទី២ | |||
ឆមាសទី១ English 2A Mathematics for Business Microeconomics Principles of Accounting 2 Principles of Marketing |
ក្រេឌីត 3 3 3 3 3 |
ឆមាសទី២ English 2B Statistics for Business Macroeconomics Business Concepts Supervision Skills |
ក្រេឌីត 3 3 3 3 3 |
ឆ្នាំទី៣ | |||
ឆមាសទី១ English for Business Studies Business Communication Business Ethics Operation Management Human Resource Management |
ក្រេឌីត 3 3 3 3 3 |
ឆមាសទី២ English for Communi. Success Business Environment Small Business Management Organization Behaviors Research Methodology |
ក្រេឌីត 3 3 3 3 3 |
ឆ្នាំទី៤ | |||
ឆមាសទី១ International Marketing Marketing Management Project Management Consumer Behaviors Marketing Research |
ក្រេឌីត 3 3 3 3 3 |
ឆមាសទី២ Strategic Management Sale Management Principles of E-Business Advertising and Promotion Research Papers Internships |
ក្រេឌីត 3 3 3 3 6 6 |